سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه سومین همایش بین‌المللی مناظرات رضوی در اردبیل

سومین همایش بین‌المللی مناظرات رضوی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آئین اختتامیه سومین همایش بین‌المللی مناظرات رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با حضور اندیشمندان و پژوهشگرانی از کشورهای مختلف و سراسر کشور در تالار فدک اردبیل برگزار شد گفت: امسال 215 مقاله توسط 380 نفر پژوهشگر به دبیر خانه این همایش ارسال شده بود که نسبت به سال های قبل از نظر کمی و کیفی افزایش داشت.

وی افزود: بعد از بررسی های لازم توسط داوران 12 مقاله در بخش عمومی، کرامت و بین المللی برای ارائه انتخاب شد که دیروز 10 مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی ارائه شد و امروز هم 2 مقاله ارائه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امروز مناظرات رضوی تبدیل به یک جریان علمی شده است به طوری که بیشتر قطب های علمی کشور با دبیر خانه این همایش ارتباط نزدیک و خوبی دارند.

اسحاقی افزود: اسلام دین وحدت و همدلی است و مناظره و گفت وگو در آن اولویت دارد و هیچگاه به دنبال ایجاد مناقشه و منازعه نبوده است.

پخش کلیپ، تجلیل از خانواده های شهدای حرم، رونمایی از2 عنوان کتاب با نام های روایت عشق و کبوترانه، تجلیل از خادمان مناظرات رضوی، اجرای سرود توسط برادران اهل سنت، رونمایی از نمایندگی خبرگزاری رضوی در استان اردبیل و ارائه مقاله برتر از دیگر قسمت های این آئین بود.

انتهای پیام/ح

آئین اختتامیه سومین همایش بین‌المللی مناظرات رضوی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.