سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین جشنواره رسانه و آسیب‌های اجتماعی در کردستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: نخستین جشنواره رسانه و آسیب‌های اجتماعی در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدسلیم کریمی دبیر شواری مبارزه با مواد مخدر کردستان شامگاه دیروزدر همایش روز معلول که با حضور پرشور جامعه معلولین در مجتمع فجر سنندج گفت: بر اساس آمار 10 درصد از جمعیت استان را جامعه معلولین به خود اختصاص داده‌اند اما 30 درصد از موفقیت به دست آمده در حوزه‌های مختلف مربوط به همین جمعیت 10 درصدی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه و آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: این جشنواره برای تمام پایگاه‌ها خبری، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گفته کریمی، هدف از برگزاری این جشنواره کمک به افزایش فعالیت‌های اجتماعی در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ایجاد رقابت بین جامعه رسانه‌ای، تقویت کارزار در جامعه رسانه‌ای برای اجتماعی کردن آسیب‌های اجتماعی است.

وی از استارت برگزاری جشنواره رسانه، معلولین و حامیان معلولین به عنوان هدیه اصحاب رسانه در روز معلول به معلولین استان خبر داد و افزود: از امروز استارت این جشنواره در این برنامه زده می‌شود و به زودی نیز از پوستر جشنواره رونمایی خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان خاطرنشان کرد: چارچوب و ساز و کار برگزار این جشنواره به زودی در قالب پوستر جشنواره منتشر و اختتامیه جشنواره رسانه، معلولین و حامیان معلولین در روز معلول سال آینده در چنین برنامه‌ای برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: در اختتامیه این جشنواره از برترین‌های رسانه‌ای و همچنین دستگاه‌هایی که در زمینه مناسب‌سازی و اجرای قانون حمایت از معلولین بهترین خروجی و اثرگذاری را داشته باشند تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام /  د م

10 درصد از جمعیت استان را جامعه معلولین به خود اختصاص داده‌اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.