سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مطرح کرد

بهره‌برداری از باسکول‌های الکترونیکی ۶۰ تن در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری از باسکول‌های الکترونیکی ۶۰ تن در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان اظهار داشت: باسکول‌های الکترونیکی ۶۰ تن در بندر استراتژیک و راهبردی شهید بهشتی چابهار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: از جمله مزایای این نوع باسکول‌ها دقت در وزن کردن محموله‌ها و قابلیت دمونتاژ و مونتاژ فوری آن است و بهره‌برداری از این باسکول‌های جدید موجب افزایش سرعت عملیات و جا به جایی بار در بندر چابهار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازه این نوع باسکول‌ها پیش ساخته است، بر خلاف باسکول‌های مکانیکی سابق در هنگام بارندگی‌های شدید نیز از مدار خارج نمی‌شود و دارای قابلیت عملیاتی است.

آقایی خاطرنشان کرد: باسکول‌های الکترونیکی جدید به صورت ۲ تکه و با قابلیت توزین استاندارد ۶۰ تن هستند که از توانایی توزین یک تکه نیز برخوردار بوده و همچنین قدرت مقاومت لودسل تا وزن ۱۰۰ تن را دارا و مقاومت سازه بتنی آن ۱۵۰ تن است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در پی افزایش ظرفیت بندر شهید بهشتی چابهار به ۸.۵ میلیون تن در سال، در حال تبدیل شدن به یک نقطه استراتژیک برای ترانزیت کالای کشور‌های منطقه است و تجهیزات مدرن و به روزی در این بندر وجود دارد که قابلیت رقابتی آن را افزایش داده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح باسکول‌های الکترونیکی در چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.