سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار فامنین از آموزشگاه استثنایی حکمت بازدید کرد

فرماندار فامنین به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت بزرگداشت روز جهانی معلول از تنها آموزشگاه استثنایی حکمت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمجید شماعی، فرماندار فامنین در حاشیه این بازدید مواجه شدن با معلولان را امتحان الهی دانست و تصریح کرد : خداوند بهشت را به کسانی که اعمال نیک انجام می دهند وعده داده است و بی شک رسیدگی به معلولین که جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند از نیک ترین کارها است .

وی ارزش انسان را به میزان رفع رنج و محنت از نوع بشر ذکر کرد و گفت : آماده سازی محیط و فراهم آوردن امکانات تفریحی و آموزشی مختص به معلولان می تواند علاوه بر آسان کردن زندگی برای این قشر، شوق حضور در اجتماع را نیز به آنان هدیه دهد .

شماعی تصریح کرد : تعلیم و تربیت و توجه به توانمندی ها و استعدادهای دانش آموزان در مدارس استثنایی، باعث تقویت روحیه آن ها می شود.

وی با تأکید بر مشارکت همه دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات این کودکان افزود : کمک رسانی و آموزش به معلولین کاری بسیار سخت و دشوار است ولی از اعمال نیکو و حسنه به حساب می آید لذا روز جهانی معلولان فرصت مناسبی برای توجه به نیازهای این قشر از جامعه است .

فرماندار فامنین با اشاره به حمایتهای دولت تدبیر و امید به این قشر از جامعه گفت : دولت توجه ویژه‌ای را به این عزیزان دارد و در این زمینه برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است .

شماعی افزود: همیشه تأکیدمان بر این است که مسئولان باید هر آنچه که از دستشان برمی‌آید برای جامعه معلولان انجام دهند.
آموزشگاه استثنایی حکمت 27 دانش آموز در ۵ پایه ابتدایی و آمادگی دارد که 1 نفر از آنها ناشنوا و مابقی معلول جسمی حرکتی هستند .

انتهای پیام/ ش.و

بزرگداشت روز جهانی معلول در فامنین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.