سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحي و ساخت سامانه كنترل پیشرفته در پالایشگاه هاشمی نژاد

رئيس تعميرات ابزاردقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از طراحي و ساخت سامانه كنترل پیشرفته ( DCS ) با استفاده از توان و دانش بومی متخصصان داخلی در این مجتمع گازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علي بيات رئيس تعميرات ابزاردقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : سامانه كنترل پیشرفته ( DCS ) یکی از مشهورترین برندهای هاي كنترلي در اروپا و مطابق با دانش روز دنیا می باشد که با همکاری شركت هاي دانش بنيان پارك علم و فناوري خراسان بومی سازی شده است.

وی افزود: امروزه سامانه هاي كنترل عملیات در واقع به منزله مغز متفکر واحدهای عملیاتی هستند که فرایندهای صنعتی بوسیله آن مدیریت می شوند.

بيات ادامه داد: سامانه كنترلي فوق برای نخستین بار در ایران طراحی و ساخته شده و بنا داریم آن را به دیگر پالایشگاه های گازی کشور و صنایع مشابه معرفی کنیم.


رئيس تعميرات ابزاردقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه بومی سازی این سامانه پركاربرد و استفاده گسترده آن ها در صنایع از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد گفت : با این اقدام گام مهمی در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل و دستيابي به فناوری روز دنيا و دانش بومي آن در اتوماسيون صنعتي است .

انتهای پیام// م.ه

 

ساخت سامانه كنترل پیشرفته در پالایشگاه خانگیران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.