سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترزا می‌ از پیشرفت چشمگیر در گفتگوها درباره برکسیت خبر داد

نخست وزیر انگلیس از پیشرفت چشمگیر در گفتگو‌ها بین انگلیس و اتحادیه اروپا درباره برکسیت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، ترزا می نخست وزیر انگلیس بعد از دیدار با رئیس شورای اروپا از پیشرفت چشمگیر در گفتگو‌ها بین انگلیس و اتحادیه اروپا درباره برکسیت خبر داد.  

ژان کلود یونکر رئیس کمسیون اتحادیه اروپا ضمن تقدیر از مواضع انگلیس و کشور‌های اروپایی در مذاکرات انجام شده گفت: من اطمینان دارم که می‌توانیم تا پانزدهم دسامبر، پیشرفت کافی را در گفتگو‌ها به دست آوریم. اطمینان بالایی دارم که می‌توانیم این هفته به توافق دست یابیم.  

ترزا می‌گفت: همانطور که رئیس یونکر نیز گفت، ما امروز دیداری بسیار سازنده داشتیم، دو طرف تلاش سختی را با حسن نیت صورت دادند و هر دو طرف مذاکرات سختی را داشتند و پیشرفت‌های عمده‌ای به دست آمد. در بسیاری از موارد، درکی مشترک به دست آمد.

نخست وزیر انگلیس گفت: روشن است که ما می‌خواهیم در کنار هم پیش برویم، ولی در برخی موارد هنوز اختلاف‌هایی باقی است که مستلزم مذاکرات و رایزنی‌های بیشتری است. این مذاکرات ادامه می‌یابد و پیش از پایان هفته، در این مذاکرات حاضر می‌شویم. همچنین این اطمینان را دارم که این مذاکرات را به صورت مثبت پایان می‌دهیم.

 

انتهای پیام/

 

اظهارنظر تراز می درباره گفتگوها با اتحادیه اروپا درباره برکسیت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.