سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی گلزار شهدای تربت جام نیازمند همکاری مسئولین

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ساماندهی گلزار شهدای تربت جام نیازمند همکاری همه مسئولین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت هفته وحدت در سفر به تربت جام در دیدار با علی رستمی فرماندار این شهرستان افزود: آرمان و اهداف شهدای اهل تسنن و تشیع در دفاع مقدس یکی بوده و اختلافات قومی نتوانست بین رزمندگان فاصله بیاندازد لذا این امر مهم باید الگوی سایرین باشد.

 
وی با تاکید بر ساماندهی گلزار شهدا گفت: ساماندهی، گلزار شهدا به ویزه تک مزار شهیدان باید با همکاری و اتحاد مسئولین مرمت و بازسازی شود، زیرا گلزار شهدا بهترین مکان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم و اجرای طرح سپاس باید با همکاری همه ادارات در جهت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شود.

همچنین فرماندار تربت جام بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به استحضار مدیر کل بنیاد خراسان رضوی رساند.

در این سفر مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران، معاون توسعه و روسای ادارات بازرسی و حراست بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی حجت الاسلام معصومی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام//ف.ج
 

سفر مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی به تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.