سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین ستاد استانی صبر در گلستان

دبیر ستاد ملی صبر صبح امروز در مراسم آغاز به کار ستاد استانی صبر در دادگستری گلستان گفت : ستاد ملی صبر پاسخ به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه ورود دستگاه ها به عرصه کار فرادستگاهی است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امید محبی دبیر ستاد ملی صبرگفت: رویکرد این ستاد ترویج فرهنگ صلح و سازش و صبر با استفاده از ظرفیت همه‌ی دستگاه‌ها و افراد تاثیرگذار در جامعه است.

محبی با بیان این که در این ستاد به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم افزود: متاسفانه بسیاری از ستاد‌های تشکیل شده در کشور به علت گیر افتادن در فرایند‌های اداری از وظیفه‌ی ذاتی خود دور شده اند و تلاش ما این است که خارج از پروتکل‌های اداری و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان برای فرهنگ سازی استفاده کنیم.

وی گفت: در این ستاد ظرفیت‌های استانی متمرکز و سازماندهی و با پویش‌های مردمی و رسانه‌ای برای فرهنگ سازی و توجه بیشتر مردم به رفتار و برخورد‌های شان تلاش می‌شود.

دبیر ستاد ملی صبر در ادامه سخنان خود افزود: ما باید مردم و رسانه‌ها را وارد عرصه توسعه فرهنگ صبر در جامعه کنیم، چون هر جایی که مردم وارد عرصه شدند شاهد موفقیت بوده ایم.

محبی تاکید کرد: استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از ملزومات توسعه فرهنگ صبر در جامعه است.

وی افزود: امروز تیم‌های ورزشی ما نمادی از توسعه فرهنگ صبر هستند و می‌توانند با رعایت اخلاق ورزشی و کنترل خشم، الگوی فرهنگ صبر در سطح ملی و حتی جهان باشند.

محبی گفت: توسعه فرهنگ صبر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائمی است که به ساده‌ترین شکل ممکن فاجعه بزرگ را رقم می‌زند.

انتهای پیام/م
 

ستاد استانی صبر در گلستان راه اندازی شد

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.