سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتاق بازرگانی اردبيل موفق به دريافت گواهينامهISO 9001 ویرایش 2015 شد

دبیر کل اتاق بازرگانی اردبیل گفت: امیدواریم با دریافت نشان استاندارد کیفیت وارد رقابت های ملی و بین‌المللی شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وثوقی ایرانی، دبیر کل اتاق بازرگانی اردبیل گفت: دریافت نشان 9001  ISOبا ویرایش 2015 به عنوان سیستم بهبود کیفیت به اعتلای جایگاه اتاق بازرگانی اردبیل در میان بخش خصوصی کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خوشحال هستیم که شرکت زبده ممیزی توف آلمان بعد از ماه‌ها بررسی و کار کارشناسی دقیق موفق شد گواهینامه ISO 9001 را به عنوان استاندارد بهبود کیفیت به اتاق بازرگانی اردبیل اعطا کند که با این نشان استاندارد جهانی می توانیم وارد رقابت‌های ملی و بین‌المللی در بخش‌های مختلف شویم.

دبیرکل اتاق بازرگانی اردبیل خاطرنشان کرد: با پایش و رصد دقیق کار در این حوزه شرایط مناسبی را همراه با رعایت الزامات شاهد هستیم که انتظار می‌رود اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در این باب بتواند به اهداف مورد نظر دست یابد.

وثوقی ایرانی به فرآیند طراحی، تدوین و اجرای کار در این بخش و صدور گواهی ایزو با ارتقای سیستم مدیریت کیفیت اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی در ارزیابی‌های نهایی در همه فرآیندها و بخش‌های اجرایی موفق شد تا با جلب نظر مساعد شرکت فعال در این بخش بتواند بعد از ممیزی انجام شده به موفقیت مورد نظر در کسب این استاندارد بین‌المللی دست پیدا کند.

وی ضرورت نگهداری و حفاظت از این موفقیت به دست آمده را در یک دوره 6 ساله و افق تعریف شده تا سال 1401 یادآور شد و اظهار داشت: امیدواریم در اتاق بازرگانی و در همه بخش‌ها بتوانیم قدر این فضای فراهم شده را بدانیم تا با صیانت از شرایط موجود به بهبود و ارتقای کیفی کارهای انجام شده تلاش و رقابت سازنده ای را در آینده شاهد باشیم و این موفقیت زمینه جلب رضایت ذینفعان اتاق مخصوصا اعضا را فراهم آورد.

 

انتهای پیام/ح

دریافت نشان استاندارد کیفیت توسط اتاق بازرگانی اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.