سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه

دقایقی پیش بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با شعار" مدیریت ریسک و بیمه؛ الزامات، چالش‌ها و راهکار‌ها" آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با شعار" مدیریت ریسک و بیمه؛ الزامات، چالش‌ها و راهکار‌ها" آغاز به کار کرد.در این همایش ،عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس  و مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی حضور دارند.

 هدف از برگزاری این همایش؛ تاکید بیشتر بر افزایش آگاهی درک از ریسک و اولویت دار کردن توجه به آن، به منظور افزایش تقاضای عمومی برای امنیت، آرامش و سلامت است.  ۵ میزگرد با موضوع‌های مدیریت ریسک‌های فاجعه آمیز، مدیریت ریسک وبیمه درصنعت انرژی، مدیریت ریسک وبیمه درصنعت حمل ونقل، مدیریت ریسک وبیمه درحوزه سلامت و مدیریت ریسک در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ایران، از نظر حوادث طبیعی یک کشور حادثه خیز است از اینرو وقوع حوادث طبیعی فراوانی را در کشور شاهد هستیم.روش‌های پیش بینی، پیشگیری، ایجاد آمادگی، تاکید بر آموزش‌های همگانی و فراگیر برای ایجاد آمادگی در برابر حوادث طبیعی فاجعه آمیز، روش‌های مقابله با حوادث و روش‌های مدیریت بحران، اقدامات لازم قبل، حین و بعد از وقوع حادثه، روش‌ها و سیستم‌های اطلاع رسانی و پیش هشدار و استفاده از تکنولوژی‌ها و روش‌های سریع اعلان خطر  در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ایران، از نظر حوادث طبیعی یک کشور حادثه خیز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کارشناس بیمه
۱۶:۰۷ ۰۷ دی ۱۳۹۶
اگر شرکت های بیمه خسارتهای معوق خود را به درستی اعلام کنند باید اعلام ورشکستگی کنند در صورت های مالی اگر حداقل ذخیره خسارت های مذکور را سه برابر کنید به واقعیت نزدیک شده. وزیر محترم دارایی فرمودند
دولت می گوید سهام خود را در سه شرکت بیمه واگذار می کند اما مشکل این شرکت ها سهام عدالت است . با تشکر