سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری مجدد از ۴۸ واحد صنعتی راکد

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری مجدد ۴۸ واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مجید علیخواه گفت: با حمایت دولت از صنعت، اقدامات موثری در راستای رفع موانع تولید صنایع مختلف تولیدی و صنعتی انجام شده و ۴۸ واحدصنعتی که قبلا بهره برداری شده بودند و به دلیل تامین مواد اولیه و نقدینگی تعطیل شده بودند مجدداً به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

وی افزود: احیای مجدد این واحد‌ها کمک بسیاری به رونق اقتصادی استان خواهد کرد و یکی از دغدغه‌های ما در نشست‌ها با مدیران واحد‌های صنعتی بررسی مسائل مختلف آن‌ها است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و انجام می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۱ واحد در بخش نساجی، تعداد ۲ واحد کانی غیرفلزی، تعداد ۲۵ واحد فلزی، تعداد ۷ واحد غذایی، تعداد ۱۰ واحد شیمیایی، تعداد ۱ واحد سلولزی و ۲ واحد برق الکترونیک با مجوع اشتغال ۹۰۰ نفر، به چرخه تولید بازگشتند.

علیخواه  با توجه به حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: برای ایجاد رونق بیشتر و هرچه بهتر درواحد‌های صنعتی و تولیدی استان مشوقات و دستورالعمل‌های سازمان به صورت برنامه ریزی شده در حال انجام است تا واحد‌ها ازآن‌ها استفاده و بهره مندشوند.


انتهای پیام// ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.