سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری اصفهان

پارك ترافيك در مدارس استثنايي شهر اصفهان

اجرای برنامه پارک سیار ترافیک، طرحی است که همزمان با آغاز هفته معلولان از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در مدارس استثنايي به اجرا گذاشته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عليرضا صلواتي گفت: اجرای برنامه پارک سیار ترافیک، طرحی است که همزمان با آغاز هفته معلولان از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در مدارس استثنايي به اجرا گذاشته شد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان تصريح كرد: گروه پارك سیار ترافيك که پیش از این نیز در روزهاي سه شنبه در چهارباغ به اجرای برنامه‌های مختلف آموزشي پرداخته‌اند، این بار همزمان با آغاز هفته معلولين با حضور در مدارس استثنايي، به اجرای برنامه‌های متنوعی از قبیل نمایش، شعر، موسیقی، اهدای جوایز و ... مي پردازد.

وي با بيان اينكه ين برنامه سعي مي كند دانش‌آموزان در محیط آموزشی خود بتوانند در کنار همکلاسی‌ها و معلمان خود به آموزش، مرور و تکمیل آنچه تاکنون در خصوص قوانین رفت و آمد در معابر می‌دانسته‌اند، بپردازند تصريح كرد : با هماهنگي هاي صورت گرفته از سوی اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک با سازمان بهزیستی سعي بر آن شده در طرحي چهار روزه از 11 آذرماه تا 14 آذرماه در مدارس چهار نقطه شهر كه بيشتر مدارس نقاط محروم مي باشد كودكان را تشويق به رعايت قوانين نمايد.

معاون شهردار ‌استقبال دانش‌آموزان و مربيان مدارس از این طرح را بسیار خوب عنوان كرد و افزود: اگر آموزش در قالب جنگ‌های متنوع، در محیط‌ها و اشکال مختلف تکرار شود، به ماندگاری آموخته‌ها در ذهن کودکان و نوجوانان منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م 

 

اجرای برنامه پارک سیار ترافیک در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.