شهردار اصفهان با بیان اینکه اقدامات ارزشمند برای حل مسئله ترافیک اصفهان تداوم دارد، گفت: پویش ترافیک مردمی شهر اصفهان و سه شنبه‌های بدون خودرو مورد استقبال مردم قرار گرفته و امیدوارم شمع آن هیچگاه خاموش نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد  امروز در مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حمل و نقل و ترافیک اصفهان اظهار داشت: از مجموعه معاونت حمل و نقل ترافیک تشکر می‌کنم که از ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در این مجموعه آغاز شد،  قرار بر این بود که فناوری‌های سخت در کنار فناوری‌های نرم باشد، در این راستا ابر پروژهها را در شهر افتتاح کرده واین اقدامات را ادامه می‌دهیم و با همت همکاران در شهرداری اصفهان و مردم آنها را به نتیجه می‌رسانیم.
وی افزود: قرار بر این بود تا در کنار ابر پروژه‌ها مسائل نرم افزاری نیز داشته باشیم، همیشه اقدامات زیر بنایی، ساخت پل و غیره را داشته‌ایم اما مسئله ترافیک ما هیچ‌وقت حل نشده و امیدواریم این کار ارزشمند تداوم پیدا کند.
شهردار اصفهان گفت: پویش ترافیک مردمی شهر اصفهان و سه‌شنبه‌های بدون خودرو مورد استقبال مردم قرار گرفته و امیدوارم شمع آن هیچگاه خاموش نشود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.