سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ضربتی کنترل و نظارت بهداشتی در بازار باشت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته در ۴ ماه گذشته با اجرای طرح ضربتی کنترل و نظارت بهداشتی از بازار باشت جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رستمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: واحد بهداشت محیط این شهرستان با هدف دستیابی به حفظ سلامت شهروندان و نا امن کردن محیط برای سودجویان، گشت ضربتی، نظارت و کنترل بهداشتی در بازار شهر و روستاها راه اندازی کرده است.

رستمی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با ۴ مرکز فعال شامل ۳ مرکز روستایی آبدهگاه، بوستان و چاه تلخ و یک مرکز پایگاه شهری و همچنین پرسنل ستاد شبکه بهداشت و درمان در مناطق تحت پوشش این شبکه، مشغول فعالیت برای کنترل و نظارت بیشتر بربازار این شهرستان هستند.

وی بیان کرد: دراین زمینه بیش از هزار و پانصد کیلو مواد غذایی تاریخ گذشته درچهار ماه گذشته جمع آوری و برای ادامه مراحل قانونی صورت جلسه شد.

دکتر فرشاد رستمی گفت: استاندارد‌های محیط سالم و تبیین شرایط زیست محیطی مطلوب برای ارتقاء سلامت از وظایف و رسالت‌های اصلی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شمار می‌رود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت ادامه داد: نظارت بر توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، لوازم آرایشی وبهداشتی با استفاده از پرسنل موجود در حداقل زمان ممکن، از اهداف مهم و اولیه بهداشت محیط است.

 

انتهای پیام/ش

جمع آوری مواد غذایی تاریخ گذشته  در بازار باشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.