سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله اختری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف دشمنان ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت:دشمنان برای مقابله با مسلمانان اسلام را به گونه دیگری نشان می‌دهند و از هیچ اقدامی چشم پوشی نمی‌کنند.

آیت‌الله محمد حسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هفته وحدت و توجه بیشتر مسلمانان به این مقوله مهم، اظهار کرد: وحدت اسلامی فرمان و دستور خداوند است که باید امت اسلامی یکپارچه باشند و از تفرقه، درگیری و اختلاف اجتناب کنند.

وی ادامه داد: مسلمانان باید به عنوان مجموعه واحد برای اجرای دستورات الهی و ایجاد جامعه شایسته اقدام کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اینکه اقبال پیروان دیگر ادیان به دین مقدس اسلام و شریعت پیامبر افزایش زیادی داشته است، گفت: مردم دنیا تشنه شناخت اسلام و درک آن هستند.

آیت‌الله اختری تاکید کرد: دشمنان برای مقابله با گرایش‌ها به سمت اسلام، تلاش می‌کنند اسلام را به گونه دیگری نشان دهند و در این زمینه از هیچ اقدامی چشم پوشی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌گذاری‌های شیطانی غرب که به عنوان دستور العمل صهیونسیتی و آمریکایی پیگیری می‌شود ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت افزود: تشکیل گروه‌های تروریستی مثل القاعده، داعش و... برای این است که در میان مسلمانان درگیری ایجاد کنند.

آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها گروه‌های فرقه گرا ایجاد کردند تا آنان با حمله کردن و اهانت به مقدسات، اختلافات را دامن بزنند، گفت: هدف دشمنان کاهش قدرت مسلمان و  ایجاد بیزاری از اسلام است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.