سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بیش از 45 درصد از زندانیان اردبیل

مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت: زندان های استان اردبیل در حوزه اشتغال و حرفه آموزی در مقایسه با جامعه موفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فتحی، مدیرکل زندان های استان اردبیل در جلسه شورای اشتغال اداره کل زندانهای استان با اشاره به صدور هزار و 115 مورد گواهی فنی و حرفه ای برای زندانیان از ابتدای سالجاری تاکنون از اشتغال بیش از 45درصد محکومین واجد شرایط در زندان های استان در 9 ماهه سال۹۶ خبر داد.

وی افزود: اگر امکانات زندان ها و میزان اشتغال ایجاده شده در این مکان ها را با کل جامعه مقایسه کنیم، می بینیم با تمام محدودیت ها سرعت ایجاد شغل در زندان ها نسبت به جامعه بالاست. 

وی افزود: اگر میزان اشتغال در جامعه پایین باشد شاهد بروز جرایم و افزایش جمعیت کیفری در زندان ها خواهیم بود که این امر شایسته جامعه اسلامی ما نیست.

در جلسه شورای اشتغال اداره کل زندانهای اردبیل که روسای زندانهای استان از طریق ویدئو کنفرانس در آن مشارکت داشتند،گزارش عملکرد خویش را در حوزه حرفه آموزی و اشتغال ارائه نمودند که نشان دهنده پیشرفت کلی زندان های استان در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان بود.

انتهای پیام/ح

صدور بیش از هزار گواهی فنی و حرفه ای برای زندانیان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.