سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب

نهمین رویداد پرش با اسب استان قزوین با شناخت برترین‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در پایان این رقابت‌ها امیر عباس کاوه با آتسز از باشگاه ژاله، ارشیا نجفی نیا با گلدرز از باشگاه اسواران زنجان، محمد امین بهشتی با عالیجناب از باشگاه البرز و حسین احمدی با فید S. از باشگاه مهرآریا در رده‌های نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان عنوان نخست را کسب کردند.

در رده تشویقی، آرمان طلاییان با هرمس از باشگاه سروش، کیارش اشتری با آژیلار از باشگاه جوادیان زنجان، حسین احمدی با هدیش از باشگاه البرز و مسعود نصرتی با سیما از باشگاه رخش بدون خطا مسیر را طی کردند، در رده مبتدی حسین حاجی محمدی با بامداد، آذر کیال با جهاندار گیتانو، محمدرضا معروفی با ماکسیموس و نجمه محمدبیگی با رها از باشگاه البرز و محمد رضا محمودی با شبخیز از باشگاه مهرآریا
بدون خطا مسیر را طی کردند.

در رده نونهالان، امیر عباس کاوه با آتسز از باشگاه ژاله و حنانه جوادیان با ماکارل از باشگاه جوادیان زنجان اول و دوم شدند، در رده نوجوانان، ارشیا نجفی نیا با گلدرز از باشگاه اسواران زنجان، سارا عقیلی با آیناز از باشگاه البرز و سورن احسانی فاخر با توکا از باشگاه مهرآریا اول تا سوم شدند.

در رده بزرگسالان D۱، محمد امین بهشتی با عالیجناب از باشگاه البرز، محمد رضا طراحیان با کال می‌از باشگاه حبیبی، سورن احسانی فاخر با توکا از باشگاه مهرآریا و ارشیا نجفی نیا با کونکورد از باشگاه اسواران زنجان اول تا چهارم شدند.

در رده بزرگسالان C۱، حسین احمدی با فید S از باشگاه مهرآریا، پوریا صفادل با دوولچه و آرش رحمتی با لردگرانوس از باشگاه فرمان آرا و علیرضا بختیاری با مستربلوبوی از باشگاه اویسینا همدان اول تا چهارم شدند.

در نهمین رویداد پرش با اسب استان قزوین ۷۳ سوار از استان‌های قزوین، همدان، زنجان، البرز و تهران با هم در باشگاه سوارکاری البرز رقابت کردند.

انتهای پیام/

 

پایان مسابقات نهمین رویداد پرش با اسب استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.