نفرات برتر هشتمین رویداد پرش با اسب استان قزوین مشخص شدند.

شناخت نفرات برتر مسابقات پرش با اسببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این رقابت‌ها در رده‌های تشویقی، مبتدی، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

در رده تشویقی آرمان طلائیان با اسب هرمس، فاطمه حاجی علی با اسب ترنادو از باشگاه سروش و مسعود نصرتی با اسب سیما از باشگاه رخش، مسیر را بی خطا طی کردند.

در رده مبتدی، حسین حاجی محمدی با اسب بامداد، آذر کیال با اسب جهاندار گیتانو، مهدی طاهرخانی با اسب هیرو، امین مافی نژاد با اسب بیگ بران از باشگاه البرز و محمدرضا محمودی با اسب توکا از باشگاه مهرآریا موفق به طی مسیر بدون خطا شدند.

در رده E. پویان محمدی نژاد با اسب برانوش از باشگاه البرز مسیر را بدون خط طی کرد.

رده نونهالان ، فرزاد سهیل قاسمی با اسب تکش از باشگاه اوسینا همدان، امیر عباس کاوه با اسب آتسز از باشگاه ژاله و مهدی علیخانی با اسب ادلون از باشگاه البرز اول تا سوم شدند.

رده نوجوانان مبین نجف پور با اسب عالیجناب از باشگاه البرز قهرمان شد، سارا و بهار عقیلی با اسب آیناز و هاید سی وی ان از باشگاه البرز دوم و سوم شدند

رده بزرگسالان هم مهرداد سهیل قاسمی با اسب تکش از باشگاه اوسینا همدان، مهدی حاج کاظمی با اسب دارلتوزد و مسعود نصرتی با اسب لئوناردو از باشگاه رخش اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها باشرکت ۵۶ سوارکار از استان‌های قزوین، تهران و همدان در باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

معرفی برترین های هشتمین رویداد پرش با اسب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.