سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی؛

وحدت مسلمانان ضرورت شرایط کنونی

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت میان مسلمانان در شرایط کنونی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه  اراک گفت: وحدت میان مسلمانان در شرایط کنونی ضروری است و جهان اسلام باید یکپارچگی و مبارزه با استکبار را ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: وحدت یعنی یکدلی و انسجام در مقابل روزگویان و مسلمانان باید با هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند و موجب عزت و امنیت جهان اسلام شوند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: انگلیسی‌ها از دیرباز با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن قصد غارت اموال مسلمین و ایجاد تنش در بین آن‌ها را دارند، ولی ملت ما به برکت رهنمود‌های رهبری بیدار است و هوشیارانه با این توطئه‌ها مقابله می‌کند.

وی جریان آل سعودرا جریان خبیث دانست که با همکاری آمریکا، انگلیس و اسرائیل در منطقه فتنه ایجاد می‌کنندوادامه داد: به فضل خداوند شر آن‌ها در منطقه از بین خواهد رفت.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس بیان کرد: آیت الله مدرس الگوی بسیار مناسبی برای روحانیت و مجلس بود و مجلس شورای اسلامی باید در شرایط کنونی موضوع اشتغال و اقتصاد کشور را بیشتر مدنظر قرار دهد و باید ضمن حفظ اشتغال موجود برای افزایش نرخ اشتغال در کشور و کاهش بیکاری برنامه ریزی اصولی صورت گیرد.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله دری در دو مین نماز جمعه آذرماه ۹۶

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.