سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،

خدمت‌رسانی یک هزار و 609 دانشجوی بسیجی به مناطق محروم شهرستان‌های دشتی و تنگستان

مسوول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های دشتی و تنگستان، از خدمت‌رسانی یک هزار و 609 دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های آزاد خورموج و اهرم به 50 روستای مناطق محروم شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن کرمی امروز در گفت شهرستان دشتی اظهار داشت: یک هزار و 609 دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های آزاد خورموج و اهرم به 50 روستای مناطق محروم شهرستان‌های دشتی و تنگستان خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی افزود: بسیج دانشجویی در مناطق محروم در چهار محور فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی فعالیت می‌کند و به دنبال این است تا بتواند در حد مقدورات و امکانات خود زمینه رفع محرومیت را از روستاها ایجاد کند.

مسوول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های دشتی و تنگستان تصریح کرد: در شهرستان دشتی سه دانشگاه آزاد اسلامی، علمی کاربردی و پیام نور فعالیت می‌کنند که تعداد 764 نفر دانشجوی فعال بسیجی در این سه مرکز آموزش عالی فعالیت می‌کنند که این دانشجویان به همت روسای دانشگاه‌ها، برگ اثرگذاری در مجموعه بستر دانشگاه برای خدمت‌رسانی به محرومان جامعه ایجاد کرده‌اند.

وی از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در منطقه بادامزار بخش مرکزی شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: در سه بخش فرهنگی، عمرانی و آموزشی فعالیت‌های مناسبی توسط دانشجویان بسیجی انجام شد و 30 نفر از دانشجویان اقدام به بازسازی دیوار منازل چند نفر از محرومین این روستا کرده‌اند.

 انتهای پیام/پ

یک هزار و 609ددانشجوی بسیجی به مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.