مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان عسلویه گفت: در هفته بسیج، شش برنامه محوری توسط بسیج سازندگی شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

۶ برنامه محوری بسیج سازندگی عسلویه اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رجبی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تا کنون در راستای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی اهتمام داشته‌اند و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتری توسط بسیجیان عزیز هستیم. بسیج در سال‌های اخیر در عرصه سازندگی نیز نقش پررنگ و تاثیرگذاری داشته و در شهرستان عسلویه نیز در سال جاری پروژه‌های ارزشمندی اجرایی و عملیاتی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان عسلویه از اجرای ۶ برنامه محوری توسط بسیج سازندگی عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: روز نخست هفته بسیج به نام بسیج و محرومیت زدایی نامگذاری شده و بسیج سازندگی عسلویه چندین برنامه در این شهرستان اجرا می‌کند. افتتاح مسکن مدد جویان و همچنین اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم شامل روستای بنود و روستای کلات از جمله این برنامه‌هاست.

وی یادآور شد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، بازدید از روند پیشرفت فیزیکی سالن ورزشی روستای سواحل و سهمو شمالی و اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی نیز از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی عسلویه است. برپایی نمایشگاه آسیب شناسی اجتماعی، اعتیاد و ایدز و تهاجم فرهنگی نیز از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه عسلویه در هفته جاری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عسلویه از احداث ۵ سالن ورزشی توسط بسیج سازندگی عسلویه خبر داد و گفت: تا اواسط سال آینده تعداد ۵ سالن ورزشی در روستای سواحل، شهمو شمالی، عسکری، خیارو و بساتین توسط بسیج سازندگی عسلویه اجرایی و تجهیز می‌شود.

انتهای پیام /پ

پنج سالن ورزشی در روستاهای شهرستان عسلویه افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.