سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات حوزه اشتغال با دقت نظر هزینه شود

استاندار فارس گفت: اعتبارات حوزه اشتغال باید با دقت نظر و حساسیت بالا هزینه شود تا به ایجاد اشتغال پایدار در شهر‌ها و روستا‌ها منتهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در نشست کارگروه اشتغال استان در شیراز، گفت: لازم است اعتبارات مناسبی که برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص یافته در چارچوب تعیین شده هزینه شود.

وی افزود: این استان جایگاه خوبی در حوزه ایجاد اشتغال به دست آورده، اما باید به شرایطی بسیار مطلوب‌تر دست یابیم و این مهم تنها در سایه عزم و باور عمومی محقق خواهد شد.

تبادار ادامه داد: اگر تمام بخش‌ها و مجموعه‌ها از جمله بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی رویکردی جامع داشته باشند و هدفی یکسان را دنبال کنند، دستیابی به شرایط مطلوب اشتغال در جامعه ممکن خواهد شد.

استاندار فارس، تعریف شاخص در حوزه کار و اشتغال را مبنایی برای ادامه راه و رفع کاستی‌ها دانست و بیان کرد: وجود مبنا، شاخص و نقشه راه سبب می‌شود بتوانیم آنچه در گذشته انجام شده را ارزیابی و بر اساس آن اقدامات آینده را در جهت بهبود شرایط برنامه ریزی کنیم.

تبادار، بر لزوم تسهیل امور و کوتاه کردن زمان پاسخگویی به تقاضا‌ها و استعلام‌ها برای شتاب بخشیدن به روند سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کار آفرینان و سرمایه گذاران را شناسایی کرده و با تسهیل کار‌ها و کوتاه کردن فرآیندها، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم کنند.

وی، همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در صدور مجوز‌ها دقت لازم را برای شناسایی افرادی که توانایی بازاریابی، تولید، سرمایه گذاری و مدیریت دارند، داشته باشند.

استاندار فارس از فعالیت بسیج سازندگی در زمینه اشتغال از این مجموعه خواست تا در کنار سایر دستگاه‌ها به فراهم شدن فرصت‌های شغلی در استان کمک کنند.
انتهای پیام/ر

اعتبارات حوزه اشتغال باید با حساسیت بالا هزینه شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.