سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات زنان با حضور بانوان فرهیخته کرمانی

جمعی از بانوان فرهیخته استان صبح امروز با مجمع نمایندگان استان کرمان درباره مشکلات و مسائل زنان استان گفت و گو کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  در این جلسه خانم دکتر حسینی مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان بر بیمه ی زنان خانه دار تاکید استان کرمان 5هزار بانوی فرهیخته داردکرد تا بنیان خانواده و امنیت زنان خانه دار تحکیم یابد.
وی همچنین از تشکیل شورای راهبردی زنان با ۶ محور در استان کرمان خبر داد تا مسائل و مشکلات و برنامه های ویژه بانوان در آن بررسی شود .
وی امنیت شغلی زنان ، نبود پایگاهای امنیتی ویژه زنانی که در خانواده مشکل دارند و نداشتن توازن تحصیلی دختران و پسران و مشکلات قضایی بانوان استان کرمان را از جمله این مشکلات دانست.
در ادامه این جلسه ۵ بانوی فرهیخته به نمایندگی از همه بانوان استان درباره مشکلات قضایی و قوانین حوزه زنان ، مشکلات سمن ها ، کار آفرینی و اشتغال ، بهداشت و سلامت کارمندان دولت صحبت کردند.
در این جلسه مقرر شد با تایید رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و دیگر نمایندگان حاضر ،گروهی از بانوان با بانوان فراکسیون مجلس در جلسه ای این مشکلات را مطرح کنند و یکی از جلسات شورای اداری استان کرمان نیز به بررسی مشکلات بانوان اختصاص یافت و برخی از مسائل در اسناد بالا دستی بررسی و به نهادهای مرتبط منتقل شود.

انتهای پیام/ی

تشکیل شورای راهبردی زنان با ۶ محور در استان کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.