فرهنگسرای قمر بنی هاشم با اعتباری بالغ بر یک میلییارد و ۷۰۰ میلیون تومان دیشب در محله فیروز آباد کرمان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) فرهنگسرای قمربنی هاشم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان با حضور شهردار و فرماندار کرمان، مدیر کل راه وشهرسازی استان کرمان، مدیر بانوان استانداری کرمان و مدیر امور اجتماعی استانداری کرمان ، دیگر مسئولین و مردم کرمان افتتاح شد.

علی بابایی شهردار کرمان در این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی شهرداری در راستای فرهنگ عمومی استان، توجه به فرهنگ فیزیکی سطح شهر است، گفت: در این راستا کار فرهنگسرای قمر بنی هاشم در موقعیت حاشیه شهر در محله ای که نیازمند یک فضای فیزیکی برای محله بود، با همراهی وهمکاری اداره کل راه و شهر سازی استان به صورت مشارکتی انجام شده است و امروز به بهره برداری می رسد .

محمد مهدی بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز با بیان اینکه این مجموعه با هدف باز آفرینی شهری که با هدف ارتقا و توانمند سازی مردم محلات و ارتقای کیفیت زندگی در محلات، ساخته شده است، افزود: این فضا با حدود 750 متر مربع مساحت و اعتباری حدود 1میلیارد و 700 میلیون تومان امروزبه بهره برداری می رسد و برای اداره به شهرداری تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه هدف سند باز آفرینی و هدف خانه محل ها بیشتر اداره آن به وسیله مردم است، گفت: موضوع این سند ارتقای توانمندی های مردم ساکن محله در حوزه بهداشتی، اقتصادی، اجتماعی و رفع آسیب های اجتماعی است .

شهردار کرمان گفت: شهرداری قصد دارد دراین فرهنگسرا به برگزاری کلاس های آموزشی، سمینارهای علمی و کلاس های آموزش برای اوقات فراغت دانش آموزان که می تواند برای مردم محله مفید باشد، اقدام کند.

 انتهای پیام/ی

افتتاح فرهنگسرای قمربنی هاشم با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار