سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به فارس

بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال فراگیر به فارس اختصاص یافته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مختاری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: در بسته اشتغال فراگیر هزار و ۳۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به فارس اختصاص یافته است که در صورت جذب تا ۳۰ درصد هم قابل افزایش است.

وی اضافه کرد: در بسته ارتقا توانمندی روستائیان هم ۴ و ۲۳ دهم درصد از کل اعتبارات کشور یعنی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سهم این استان شده است.

مختاری تصریح کرد: مدت زمان اعطای تسهیلات این بسته‌ها از زمان تقاضای متقاضیان تا اعطای تسهیلات به شرط گذراندن فرایند اداری دو ماه است.

استاندار فارس هم در این جلسه بیان کرد: باید برای جذب اعتبارات و تسهیلات عجله کنیم و به افرادی این تسهیلات داده شود که توانایی همه جانبه بازاریابی، تولید و فروش را داشته باشند.

اسماعیل تباداراز اعضای کارگروه و فرمانداران خواست از پوشش آمار‌ها و اعداد بیرون بیایند و اعتبارات و تسهیلات اعطایی تنها به افرادی داده شود که به اشتغال پایدار کمک می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت مناسب استان در اشتغال زایی نسبت به سایر استان‌ها گفت: انتظار ما برای فارس رسیدن به وضعیت خوب‌تر و هزینه کردن با دقت اعتبارات برای رسیدن به اشتغال پایدار است.

انتهای پیام/ن

اختصاص تسهیلات اشتغال فراگیر به فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.