سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضایی: راه‌حل مشکلات کشور تحول در مدیریت است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مشکلات از پیشرفت‌ها پیشی گرفته، گفت راه‌حل، تحول در مدیریت كشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین نامزد چند دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود به شیوه مدیریت کشور و ناکارآمدی قوانین انتقاد کرد و گفت که تنها را برون‌رفت از مشکلات کشور، تحول در مدیریت کشور است.

وی با انتقاد از شیوه مدیریت همه‌ی دولت‌ها ابراز داشت که هم پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و هم مشکلات زیادی اما همیشه مشکلات از پیشرفت‍ها پیشی گرفته، البته در بخش‍هایی مانند امنیت و دفاع این روند برعکس بوده است. لذا راه‌حل این است که شیوه مدیریت اجرایی و اداره کشور باید تغییر کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از شعار محور بودن دولت‌ها انتقاد کرد و گفت که وجه اشتراک دولت‌های ما این بوده است که بسیار شعار داده‌اند اما هیچکدام مرد تحول و تغییر نبوده‌اند.

رضایی در اینستاگرام خود نوشت:

"از حرف تا عمل دولت‌ها
اساس مشكلات اقتصادی به ضعف مديريت دولت‌ها و ناكارآمدي قوانين بر می‌گردد. هر دولتي دو گام به پيش و سه‌گام به پس برداشته است. هم پیشرفت‌های اقتصادي روی‌هم انباشته‌شده و هم مشكلات اقتصادي؛ ولي مشكلات بر پیشرفت‌ها غلبه داشته است. در عين حال كه در بخش‌هایی مثل امنيت و دفاع، پیشرفت‌ها بسيار بيش از كمبودهاست.

راه‌حل، تحول در مدیریت كشور است. شيوه مديريت اجرايي و اداره كشور بايد تغيير كند. دولت‌هایی كه تاکنون آمده و رفته‌اند، در يك نقطه مشترك بوده‌اند و آن این‌که بسيار سخن گفته و شعار سر داده‌اند، اما مرد تحول و تغییر نبوده‌اند."

انتهای پیام /

انتقاد محسن رضایی از شیوه مدیریت کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
درود بر سردار
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
درود بر سردار