سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ایرانشهر:

ورود اولین محموله ماشین آلات ریسندگی کارخانه بافت بلوچ/ ۲۵۰ نفر در انتظار اشتغالزایی

فرماندار ایرانشهر گفت: اولین محموله ماشین آلات ریسندگی خط جدید کارخانه بافت بلوچ با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر وارد چرخ تولید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر گفت: با هدف توجه به تولید و اشتغالزایی در صنعت بومی منطقه، اولین محموله ماشین آلات ریسندگی خط جدید کارخانه بافت بلوچ با ۳۶ دستگاه کانتینر ۴۰ فوتی وارد کارخانه شد.

وی افزود: این ماشین آلات که خط جدید کارخانه بافت بلوچ هستند، با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از منابع تملک دارایی برای افزایش تولید و رونق بخشیدن به صنعت بومی منطقه خریداری شدند.

معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر بیان کرد: این ماشین آلات جایگزین بخشی از تجهیزات قدیمی کارخانه می‌شوند و خط جدید ریسندگی کارخانه بافت بلوچ فعال می‌شود و روزانه ۲۰ تن نخ‌های نمره ۲۰، ۳۰، ۴۰ تولید می‌شود.

داودی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی آن از بهمن ماه سال جاری شروع می‌شود و بهره برداری از این خط جدید تولید در خرداد ماه ۹۷ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی می‌کند که مراحل آزمون و جذب افراد قبل از سال انجام می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر گفت: ترمیم و بازسازی کلیه قسمت‌های کارخانه انجام شده و در حال حاضر بخش چاپ و رنگریزی آن فعال است.

انتهای پیام/ع

اولین محموله ماشین آلات ریسندگی وارد ایرانشهر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.