سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد خیریه آیت‌الله حق شناس جهرم خبر داد؛

ارسال ۸ دستگاه کانکس از جهرم به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

۸ دستگاه کانکس توسط نمازگزاران امام‌زاده اسماعیل(ع) و بنیاد خیریه آیت‌الله حق‌شناس(ره) جهرم به زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شکرالله جهان‌مهین رئیس بنیاد خیریه آیت‌الله حق شناس جهرم گفت: نمازگزاران امامزاده اسماعیل(ع) و اعضای بنیاد خیریه آیت‌الله حق شناس (ره) جهرم از ابتدای وقوع زلزله غرب کشور تاکنون با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به حادثه دیدگان غرب کشور یاری رسانده‌اند.

وی با اشاره به نیاز زلزله‌زدگان به کانکس مسکونی برای سرپناه و سکونت‌گاه موقت در مناطق آسیب‌دیده، افزود: با توجه به شدت سرما و نیاز به اسکان و سرپناه مناسب و غیر قابل استفاده بودن چادر در این سرما٬ هفت دستگاه کانکس مسکونی و یک دستگاه کانکس مجهز حمام و سرویس بهداشتی اهدایی بنیاد خیریه آیت‌الله حق شناس جهرم توسط هلال‌احمر استان فارس برای هموطنان زلزله زده ارسال شد.

جهان‌مهین خواستار تداوم خدمات و کمک‌های همه هموطنان به خصوص مردم شهرستان جهرم به مناطق زلزله زده کرمانشاه شد و گفت: همچنان در حال جمع‌آوری وجوه نقدی خیران هستیم و قرار است ۱۱۰ کانکس مسکونی و ۲۰ کانکس بهداشتی از طرف مردم فارس توسط هلال‌احمر استان به مناطق زلزله زده ارسال شود.
انتهای پیام/ر

ارسال کمک های مردم جهرم به مناطق زلزله زده غرب کشور

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.