سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر خبر داد؛

ترویج فرهنگ انقلابی در میان جوانان

افزایش کتابخوانی می‌تواند فرهنگ انقلابی را در میان جوانان ترویج دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه سپاه هرگز در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود، گفت: با افزایش مطالعه می‌توان فرهنگ انقلابی را در میان جوانان ترویج داد.

وی با بیان اینکه رجوع و اقبال مردم به اخبار و سایر رسانه‌ها برای کسب آگاهی کافی نیست، افزود: مردم باید با مطالعه کتاب‌های فاخر یک سیر مطالعاتی هدفمند را برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند و مسئولان نیز باید برای جایگاه فرهنگی استان فارس تلاش کنند.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: کتاب‌هایی که با موضوع شهداء نوشته می‌شود از مفیدترین منابع مطالعاتی هستند، و موضوع فرهنگ و هنر کتابخوانی به صورت ویژه از سوی فرماندهی سپاه فجر دنبال می‌شود و تلاش تا سرانه مطالعه در مجموعه سپاه و نهاد بسیج در استان فارس افزایش یابد.

غیاثی با اشاره به پایان حکومت نظامی داعش در عراق و سوریه، اضافه کرد: امروز سرزمینی در اختیار داعش نیست و حکومت این گروه تروریستی تمام شده است، اما تفکر و اندیشه داعش وجود دارد و تا زمانی که ایران اسلامی در مبانی با آمریکا مشکل دارد این گروه‌های تروریستی با حمایت و هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ما حضور دارند.
انتهای پیام/ت

گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.