سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع رایگان بذر یونجه در گلوگاه

بذر یونجه و اسپرس بین کشاورزان گلوگاهی به صورت رایگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: برای حمایت از بخش دامپروری، بذور یونجه و اسپرس برای تأمین علوفه مورد نیاز، کاهش هزینه و رونق تولید به طور رایگان بین دامداران این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه شهرستان گلوگاه یکی از قطب‌ های دامپروری مازندران است و سابقه طولانی در بخش دامپروری و تولید شیر و گوشت دارد درخصوص اقدامات جهاد کشاورزی این شهرستان در بخش صدور و تمدید پراونه‌های کوچک روستایی افزود: امسال تاکنون ۹ فقره پروانه گاوداری شیری،۴ مورد پروانه گوسفندداری داشتی، ۵ فقره پروانه پرواربندی بره برای دامداران گلوگاهی صادر و ۳۷ فقره پروانه گاوداری شیری، ۲۲ مورد پروانه گوسفندداری داشتی و یک فقره پروانه پرواربندی بره برای ادامه فعالیت و استمرار تولید تمدید شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه گفت: برگزاری کلاس‌ های آموزشی در مراکز جهاد کشاورزی و مساجد روستاها، بازدید از دامداری‌ها و آموزش چهره به چهره برای بالا بردن سطح آگاهی و اطلاع رسانی به این بخش از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی گلوگاه است.

قنبری افزود: برای حمایت از بخش دامپروری، بذور یونجه و اسپرس برای تأمین علوفه مورد نیاز، کاهش هزینه و رونق تولید به طور رایگان بین دامداران این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ م

توزیع بذر یونجه و اسپرس بین کشاورزان گلوگاهی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.