سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح های مطالعاتی پروژه بحرکان

فرماندار هندیجان از تصویب طرح‌های مطالعاتی پروژه بحرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت، فرماندار هندیجان در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه در سال تولید و اشتغال قرار داریم، گفت: با نزدیک شدن به پایان سال دولت، در رابطه با سهم اشتغال، افزایش اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در هندیجان، هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران کل در محل فرمانداری این شهرستان انجام و مصوبات خوبی با حضور بانک‌های عامل و مسئولان صورت گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به ایجاد 4 مزرعه پرورش ماهی و میگو در حال گرفتن 19 مجوز هستیم، که انتظار می‌رود مدیران دریافت مجوزهای مورد نظر را برای ایجاد اشتغال هرچه سریع تر دنبال کنند.

مودت با اشاره به عقب ماندگی برخی از پروژه ها تصریح کرد: با جدیت دنبال اجرائی شدن پروژه ها به منظور حل شدن مشکل اشتغال شهرستان هستیم.

فرماندار هندیجان درباره سایت گردشگری بحرکان اذعان داشت: طرح‌های مطالعاتی پروژه بحرکان مصوب شد، بنابراین مسئولان دستگاهای اجرائی نباید فرصت را از دست دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در شهرستان هندیجان خطاب به مدیران ادارات مختلف اظهار کرد: مسائل و مشکلات شهرستان را در حوزه راه و شهرسازی، مسکن مهر، شیلات، کشاورزی و آب و فاضلاب شهری و روستایی پیگیری نمایند.

کوروش مودت با بیان اینکه منافع و خواسته مردم بیش تر از هر چیز دیگری اهمیت دارد، افزود: بخشداران و مسئولانی که در حوزه قیمت و مصرف بازار، سلامت مردم و کیفیت نان دخیل هستند نظارت بیش تری داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت دهم عنایت ویژه ای به مطالبات مردم دارد، ما نیز به نوبه خود از حق مردم دفاع خواهیم کرد، و چنانچه مدیر یا مسئولی در این مورد بخواهد، قصوری داشته باشد، و در حق مردم کوتاهی کند، برابر با قوانین اداری با آن مدیر برخورد می کنیم.

مودت اظهار داشت: درباره مطالبات مردم هیچ گونه بهانه جویی را از مدیری قبول نخواهیم کرد، و در جلسات شورای اشتغال و جلسات دیگری اگر یکی از مسئولان مرتبط حضور پیدا نکند ما مجبور می‌شویم که براساس قوانین اداری با آن مدیر یا مسئول دستگاه برخورد کنیم.

انتهای پیام/گ

طرح های مطالعاتی پروژه بحرکان تصویب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.