فرماندار شهرستان اهر، از تصویب 150 پروژه در سفرهای اول، دوم و سوم ریاست جمهوری در شهرستان اهر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر که با حضور بختیاری وزیر دادگستری و نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری برگزار شد گفت: از این تعداد پروژه، از 93 پروژه مصوب در سفر اول به جزء یک مورد مابقی 92 پروژه به بهره برداری رسیده است، از 49 پروژه مصوب در سفر دوم 35 پروژه به اتمام رسیده، 6 پروژه در حال اجراست و 8 پروژه هم شروع نشده است و از 8 پروژه مصوب در سفر سوم نیز یک پروژه به اتمام رسیده، 4 پروژه شروع نشده و3 پروژه هم در حال اجراست.

وی،احداث بزرگراه اهر – تبریز را یکی از خواسته های مردم منطقه عنوان کرد و افزود: فازهای اول و سوم این بزرگراه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار احداث فاز سوم نیز هنوز شروع نشده است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این بزرگراه باشیم.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان اهر در بخش های کشاورزی و معدنی خواستار حمایت های دولت از این بخش ها و به خصوص حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی که می خواهند در این بخش ها سرمایه گذاری کنند شد.

صدیقی، یکی از بخش های که می تواند رونق اقتصادی شهرستان اهر را باعث شود اماکن تاریخی و منابع طبیعی عنوان کرد و خواستار حمایت از سرمایه گذاری در این بخش نیز شد.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین خواستار اصلاح شبکه آب شهری، مطالعه زیر ساخت های دره علی آباد شهر هوراند، احداث کشتارگاه صنعتی، احداث سد ایثار( ابریق)، مطالعه ارتقای راههای فرعی و اصلی، تسریع در احداث 4 مجتمع آبرسانی روستایی، کتابخانه مرکزی و اجرای چند پروژه دیگر که از مصوبات سفرهای گذشته بوده و تاکنون عملیات آنها آغاز نشده و یا پیشرفت کمی دارند شد و خاطرنشان کرد در صورت اختصاص اعتبارات لازم و بهره برداری از این پروژه ها نقش بسزایی در توسعه شهرستان اهر خواهند داشت./س

برچسب ها: تصویب ، پروژه ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.