سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمبولانس های استان آذربایجان غربی به ۱۶۰ دستگاه افزایش یافت

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۵۰ دستگاه آمبولانس از گمرک بازرگان ترخیص شد تا وارد چرخه درمان استان شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، دکتر باقر بهرامی با اشاره به اضافه شدن ۵۰ دستگاه آمبولانس به چرخه درمانی استان اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده ۵۰ دستگاه آمبولانس از نوع خودروی بنز اسپرینتر از گمرک بازرگان ترخیص و در شبكه بهداشت و درمان ماكو انبار شد، تا پس از طی مراحل بيمه و شماره گذاري وارد چرخه خدمات درمانی در سطح شهرستان های استان شوند.

 وی افزود: بزودی این آمبولانس ها در واحدهای تابعه در سطح آذربایجان غربی در تمامی شهرستان ها بر اساس تعداد پایگاه های فوریت پزشکی توزیع خواهد شد اما ارومیه به عنوان مرکز استان بیشترین تعداد را دریافت خواهد کرد که شامل ۱۵ دستگاه آمبولانس می شود و این به علت تراکم پایگاه های فوریت پزشکی در مرکز استان است.

 رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به انواع آمبولانس های دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی آمبولانس های خود را در بیمارستان ها، فوریت های پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی استقرار کرده است.

  

انتهای پیام/ع

افزایش تعدا آمبولانس های استان آذربایجان غربی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.