سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه نشست اوپک؛

حمایت کویت از تمدید توافقنامه محدویت تولید نفت

وزیر نفت کویت به محض ورود به وین با بیان این که باید در خصوص مدت زمان تمدید توافقنامه محدویت تولید نفت بحث و گفتگو شود گفت از تمدید این توافقنامه حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزرای انرژی سازمان کشور‌های صادر کننده نفت «اوپک» ورودشان به وین را آغاز کردند.

قرار است نشست وزرای انرژی کشور‌های عضو اوپک تا دو روز دیگر در وین پایتخت اتریش برگزار شود. نشستی که بر عدم اطمینان بازار در مورد مدت زمان تمدید توافقنامه محدودیت تولید نفت دلالت دارد.

عصام المرزوق وزیر نفت کویت به محض ورود به وین با بیان این که باید در خصوص مدت زمان تمدید توافقنامه محدویت تولید نفت بحث و گفتگو شود گفت: ما از تمدید این توافقنامه حمایت می‌کنیم.

کارلوس پرز وزیر نفت اکوادور به نوبه خود اعلام کرد این توافقنامه که در ماه مارس ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد، برای بخش عمده‌ای از سال تمدید خواهد شد.

سازمان کشور‌های صادر کننده نفت در پایان سال ۲۰۱۶ در خصوص توافقنامه محدودیت تولید نفت تصمیم گیری کردند. این درحالی است که در نشست روز پنجشنبه، باید در خصوص آینده کاهش تولید نفت تصمیم گیری شود، اما نشست فنی کمیته نظارت بر توافقنامه، احتمالا از روز چهارشنبه در خصوص بازار نفت توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نشست وزرای نفت کشور‌های عضو اوپک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.