سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون

شهرداری بردخون در آستانه ورشکستگی است

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون استان بوشهر گفت: طبق بررسی که این شورا از مدارک و اسناد شهرداری این شهر انجام داده است، میزان بدهی های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار بالاست و این شهرداری به مرز ورشکستگی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, احمد عابدزاده روز سه شنبه اعلام کرد: براساس چک های صادر شده، صورت وضعیت نهایی که مورد تایید قرار گرفته است، تعهداتی که در قراردادها برای شهرداری وجود دارد و افزون براین مطالبات کارکنان اعم از حقوق، اضافه کار و غیره شهرداری بردخون بیش از 110 میلیارد ریال شهرداری بدهکار است.
وی اظهار داشت: بخش اعظمی از وقت و انرژی شهردار جدید و اعضای شورای دوره پنجم صرف پاسخگویی به طلبکاران حقیقی و حقوقیی می شود که تعداد زیادی از آنها چک های شهرداری را در اختیار دارند و به صورت مختلف برای وصول چک های خود اقدام می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بردخون اظهارداشت: بیشتر این چک ها نیز در ماه های پایانی دوره گذشته صادر شده که تصمیم و اراده شورا و شهردار بر این است که حداکثر توان خود را برای جلوگیری از ورشکستگی شهرداری بکار گیرد تا برخی از طرح های عمران شهری را به انجام برساند.
وی افزود: درخواست ما از مسئولان استانی و شهرستانی این است که با عنایت به شرایط مالی خاص و ویژه ای که شهرداری بردخون از لحاظ بدهی ها و مطالبات پیمانکاران دارد، در توزیع اعتبارات، شهرداری بردخون را بیشتر مساعدت کنند تا ضمن پرداخت بدهی ها و مطالبات بتوانیم طرح های عمرانی جدیدی نیز به انجام برسانیم.

انتهای پیام/پ

شهرداری بردخون در آستانه ورشکستگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.