سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم مریوان و سروآباد؛

تخصيص اعتبار ۹٠ ميليارد تومانی برای تكميل راه سنندج

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: با توجه به اختصاص ٩٠ میلیارد تومان برای تکمیل راه سنندج امیدواریم این مسیر تا دو سال آینده تکمیل شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس پیش از ظهر امروز در نشست بخش خصوصی و دولتی استان که با حضور کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد، گفت: آمار بیکاری در کردستان بر خلاف آمار اعلام شده، بیش از ٤٨ درصد است.

وی افزود: متاسفانه هیچ اعتباری از درآمدهای مرز رسمی باشماق به کردستان اختصاص داده نمی شود و انتظار داریم این مهم در سطح کشوری اصلاح شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس بيان کرد: ٩٠ میلیارد تومان برای تکمیل راه سنندج مریوان اختصاص داده شده است و امیدواریم این مسیر تا دو سال آینده تکمیل شود.

وی با بیان اینکه عدم تخصیص به موقع بودجه از مشکلات اساسی است، گفت: مسئولان کشوری باید این را در نظر داشته باشند که عمر انجام پروژه های عمرانی در کردستان کوتاه است و در تمامی ماه ها نمی توانیم امور عمرانی را انجام دهیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس افزود: در کردستان سد ساخته می شود اما آب این سدها به استان های دیگر اختصاص داده می شود و این یک گلایه بزرگ مردمی است.

مرادی در پایان اظهار داشت: در بحث منطقه آزاد انتظار داریم که نگاه ویژه ای به استان صورت گیرد و مرز رسمی باشماق نیز به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد تا این مرز بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/ع

ضرورت حمايت های لازم از مرز باشماق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.