نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی از خسارت جدی به چهار روستا در سروآباد به دلیل وقوع زلزله دیروز خبر داد.

منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلسدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ در مورد آخرین جزئیات وقوع زلزله در منطقه اورامان شهرستان سروآباد گفت:  در زلزله دیروز در سروآباد چهار روستای منطقه اورامان شامل سلین، نوین، ناو و کلجی دچار خسارت شده‌اند.

وی با بیان اینکه 50 درصد از خانه‌های روستای سلن ترک خورده است، اذعان داشت: 100 درصد خانه‌های روستای کلجی ترک خورده و چهار واحد مسکونی نیز تخریب شده است.

مرادی افزود: در روستای نوین نیز 80 تا 90 درصد واحدهای مسکونی ترک خورده است و در روستای ناو نیز دو خانه مسکونی بر اثر ریزش کوه و سنگ کاملا تخریب شده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوار مدرسه در این روستا تخریب شده است، عنوان کرد: انتن‌دهی موبایل در این روستاها قطع شده به همین دلیل ارتباط با روستا تنها به صورت حضوری امکان پذیر است.

وی اذعان داشت: در مسیر از پایگاه‌ سلین تا نوین چند مورد رانش زمین و ریزش سنگ‌های بزرگ صورت گرفته که باید به وسیله لودر جابجا شود.

مرادی خاطرنشان کرد: در روستای ناو چند مورد ترک وجود دارد و در دو محل مشرف به ساختمان منبع آب تا حدودی تخریب شده است.

انتهای پیام/ د م

خسارت جدی به چهار روستا در سروآباد در پی وقوع زلزله

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.