سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشایر حافظان محیط زیست می شوند

با توجه به اینکه کرمان دومین استان عشایر خیز کشور است، تفاهم نامه ای در راستای تحقق شعار 80 میلیون ایرانی، 80 میلیون محیط بان، بین اداره کل محیط زیست و بسیج عشایری استان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل محیط زیست کرمان، مدیرکل محیط زیست استان کرمان گفت: در راستای جلب مشارکت مردم در امر حفاظت محیط زیست، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان و سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان مبادله شد.

رضا جزینی زاده افزود: در قالب این تفاهم نامه از ظرفیت قابل توجه و جمعیت بالای عشایر استان به عنوان جمعیت اثر گذار در جوار و بعضا در دل مناطق حفاظت شده استان برای حفاظت و صیانت از محیط زیست استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قرن حاضر، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشورها محسوب می شود، تصریح کرد: این موضوع در اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که حفاظت و پاسداری از محیط زیست وظیفه ملی و همگانی شمرده است، به خوبی نمایان است.

جزینی زاده یادآور شد: در شرایط کنونی، با توجه به تشکیلات و توانمندی های بسیج به منظور ارتقای سطح تعامل و همکاری با دولت برای سازندگی ایران اسلامی در ابعاد و عرصه های مختلف از جمله عرصه حفاظت از محیط زیست این تفاهم نامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست و سازمان بسیج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان تنظیم شده است.

انتهای پیام/ب

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل محیط زیست و بسیج عشایری استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.