سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

۱۶ آذر؛ آغاز نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۶ آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموز کشور‌ در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمانی پیش‌بینی‌ شده ثبت‌نام برای‌ دوره‌ آزمون کارشناسی‌ ارشد‌ ناپیوسته‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش عالی‌ سال 97 از روز‌ پنج‌شنبه‌ 16 آذر آغاز و تا پایان روز چهارشنبه 22 آذر ماه 96 پایان می‌پذیرد‌.

وی بیان کرد: بر اساس‌ برنامه‌‌ریزی انجام شده‌ همه داوطلبان  علاقمند به ثبت‌نام در دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال 97 باید‌ با مراجعه به‌ سایت‌ سازمان سنجش‌ و آموزش کشور‌ و با مطالعه دقیق‌ دفترچه‌ راهنما‌ نسبت به ثبت‌نام در این آزمون‌ اقدام‌ کنند‌.

وی عنوان کرد: اطلاعیه‌ و دفترچه‌ راهنمای مربوط‌ به ثبت‌نام‌ آزمون کارشناسی ارشد‌ ناپیوسته‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش عالی همزمان‌ با شروع ثبت‌نام بر روی سایت‌ سازمان سنجش و آموزش کشور قرار‌ می‌گیرد.

توکلی تأکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده‌ آزمون دوره‌ کارشناسی ارشد‌ ناپیوسته‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش عالی کشور در روزهای‌ پنج‌شنبه‌ و جمعه 6 و هفت اردیبهشت‌ ماه سال 97 در حوزه‌های امتحانی‌ سراسر کشور‌ برگزار می‌شود.

توکلی یادآور شد: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ دانشگاه‌ها می‌توانند از روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت‌ ماه 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموز کشور نسبت به دریافت پرینت‌ کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

زمان آغاز نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.