سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله موسوی تبریزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات سخیفانه بن سلمان علیه مقامات ایرانی، لایق خودش است

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین گفت: اظهارات سخیفانه ولیعهد عربستان علیه مقامات ایرانی، شایسته خودشان است.

آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به گزافه گویی‌های سخیفانه اخیر ولیعهد عربستان نسبت به مقامات کشورمان گفت:‌ هرکس  شکستی بخورد، مسلما اگر پایبند به اخلاق نباشد به رفتارها و سخنان نادرست متوسل می‌شود.

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه عربستان امروز با شکست‌های مختلفی روبرو شده است، اظهار کرد: اگرچه آنها هنوز جنگ را در یمن ادامه می‌دهند، اما خود به روشنی می دانند که در این جنگ شکست خواهند خورد همانطور که در سوریه و عراق هم شکست خوردند.

وی با تأکید بر اینکه داعشی‌ها از اول هم آلت دست عربستان بودند و آل سعود شکست آنها را دید، گفت:‌ ما باید در برابر گزافه گویی های ولیعهد عربستان صبر کنیم تا از این عصبانیت بمیرند.

آیت الله موسوی تبریزی با بیان اینکه ما باید کار خودمان را ادامه دهیم گفت: مهم‌ترین جواب به ولیعهد عربستان این است که، جاهلان به دنیا نشان داده‌اند آ‌ن چه که به ما نسبت می‌دهند شایسته خودشان است.

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد:‌ ادبیات دیپلماسی ما آنچنان که تاکنون بوده معرف ما خواهد بود و دشمنان ما با ادبیات ما منکوب خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
بنظر زیادی به ولیعهد عربستان بهاء میدهید . اصلاّ این آدم ارزش این را ندارد که در موردش فکری شود و نامی از او برده شود خواهشمند است دیگر از این ناآدم حرفی زده نشود