عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سران عربستان دیکتاتوراند زیرا مردم این کشور از کوچکترین حق و حقوق خود محروم‌اند.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های محمد بن سلمان علیه مقامات کشورمان، اظهار کرد: آل سعود محور شرارت در منطقه است و سران آن افراد احمق و متکبری هستند.

عضو مجمع تشخیص  مصلحت نظام ادامه داد: محمد بن سلمان صفاتی که در خودش و پدرش وجود دارد را به دیگران نسبت می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه سران عربستان دیکتاتوراند، گفت: مردم این کشور از کوچکترین حق و حقوق خود محروم‌اند و تبعیض و محرومیت در این کشور موج می‌زند.

آیت‌الله مجتهد شبستری به کشتار مردم بیگناه یمن اشاره کرد و گفت: سران خودخواه آل سعود مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشند و هزاران کودک، زن و مرد در نتیجه اعمال ضد بشری عربستان بیمار شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم منطقه از کارهای غیرقانونی سران عربستان به ستوه آمده‌اند، بیان کرد: عیب‌های خاندان آل سعود یکی و دو تا نیست، آنان برای ضربه زدن به مقاومت در منطقه، داعش را ایجاد کردند و دیدیم که داعش چه جنایت‌هایی علیه مردم بیگناه سوریه و عراق انجام داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: سران عربستان از شکست سیاست‌هایشان در منطقه عصبانی هستند چرا که آنان میلیون‌ها دلار برای تجهیز داعش هزینه کرده بودند اما در نهایت با درایت مقام معظم رهبری و سردار شجاع قاسم  سلیمانی، داعش به درک واصل شد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار