سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسؤولان؛

رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد

با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، محمد وزیری به عنوان رئیس جدیدحفاظت واطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  امروز طی مراسمی با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، محمد وزیری به عنوان رئیس جدیدحفاظت واطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: قوه قضائیه متولی اجرای عدالت در جامعه است ومرجعی است که به سایر ادارات ونهاد‌ها نظارت می‌کند لذاحفاظت و اطلاعات دراین مجموعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: مردم ازقوه قضاییه انتظار دارند به طور جدی از فساد پیشگیری و با آن مقابله کند و اجازه ندهد فساد حتی موردی و به صورت اندک در مجموعه شکل گیرد.

وی ادامه داد: در دوران مدیریت کنونی قوه قضائیه شاهد تلاش‌های چشمگیری درمجموعه بوده ایم و تاکیدمقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سلامت قوه قضائیه اولین اولویت است و باید حفظ و مدیریت شود در اولویت قرار داشته است.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان بیان کرد: امروز قوه قضائیه از سلامت و شجاعت لازم دربرخورد با مفاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... برخوردار است وسلامت قوه قضائیه باید روزبه روزافزایش یابد.

انتهای پیام/ع

معرفی رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.