سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آب شرب تهران آلوده نیست/شهروندان نگران نباشند

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: واژگونی تانکر حمل سوخت گازوئیل دربالادست سد امیرکبیر موجب آلودگی آب شرب تهران نشده از این رو شهروندان نگران نباشند.

محمد حسین بازگیر رئیس اداره محیط زیست شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛بااشاره به واژگونی تانکر حمل سوخت گازوئیل و آلودگی نفتی رودخانه کرج در محدوده بالادست سد امیرکبیر در شهرستانک استان البرز اظهار کرد:اداره محیط زیست و نیروهای آتش نشانی آن منطقه بلافاصله اقدام به جمع آوری گازوئیل کرده و مقدار کمی از این سوخت وارد رودخانه شده که جای نگرانی نیست.

بازگیر با بیان اینکه آب شرب تهران آلوده نیست،گفت: حجم سوخت گازوئیل در حدی نبود که  رودخانه و یا حتی سد را تحت تاثیر قرار داده و آلوده کند .

وی افزود: رودخانه به علت  قدرت خود پالایی و همچنین کم بودن حجم سوخت می تواند آلودگی را رفع کند و ضمن اینکه آب سد و آب شرب شهری به طور مرتب توسط سازمان آب و فاضلاب نمونه برداری و پایش می شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران اظهار کرد: آبی که درسد وجود دارد در نهایت به تصفیه خانه ریخته می شود واینگونه نیست که مستقیم از سد بارگیری و برای خانه ها تقسیم شود.

بازگیر در پایان گفت:گزارش آلودگی رودخانه کرج در حال تکمیل است که در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهیم کرد و جای نگرانی برای آلودگی آب شرب شهر تهران نیست.


انتهای پیام/

آلودگی نفتی رودخانه کرج تکذیب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.