سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس سازمان هوا شناسی:

ارتفاعات الوند سفید پوش شد

کارشناس سازمان هوا شناسی از بارش برف در ارتفاعات همدان و کاهش دما از هفته آینده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نادر پیرتاج کارشناس هوا شناسی استان همدان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات گفت :نخستین بار در سال جاری بارش یرف ارتفاعات الوند را سفید پوش کرد .

وی با پیش بینی هوا امروز استان خاطر نشان کرد: هوای استان امروز  نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در برخی نقاط همراه به بارش پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش برف پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هوا شناسی ادامه داد: در 24 ساعت آینده استان آسمانی نیمه ابری، گاهی با وزش باد و در برخی ساعات با بارش پراکنده همراه خواهد بود.

 پیرتاج با بیان اینکه هفته آینده دما هوا کاهش و هوا سرد خواهد شدافزود: همدان در 24 ساعت گذشته دمای حداقل 4 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداکثر 115 درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

وی با اشاره کمینه و پیشینه دمای استان بیان کرد: شهرستان رزن با 2 درجه بالای صفر خنک ترین و کبودراهنگ با 17 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

 پیرتاج با اشاره به اینکه کبودراهنگ با 2میلی متر بارش بیشترین بارندگی را دراستان به خود اختصاص داده است افزود : آسمان استان تا 24ساعت آینده ابری تا تمام ابری همراه با بارش خفیف باران وافزایش سرعت باد دربعدازظهر امروز پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد : از امروز بعدازظهرتا فردا دمای استان 2 تا 4 درجه سرد تر می شود.

انتهای پیام/د.ا

کاهش دمای استان از هفته آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.