مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر وقت امروز بارش برف در ارتفاعات استان و باران در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود.

آسمان همدان بارانی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج، مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: از اواخر وقت امروز بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان آغاز و این وضعیت تا فردا شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق مختلف استان متفاوت است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم مناطق جنوبی استان با شدت بیشتری از بارش‌ها بهره مند شوند و در شهرستان همدان نیز میزان بارندگی کمتراز حد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه در طول امشب و فردا شب به دلیل ابرناکی هوا شاهد افزایش دمای شبانه هستیم، ابراز کرد: با خروج سامانه بارشی از استان، در روز چهارشنبه کاهش 5 تا 6 درجه ای دما را تجربه می‌کنیم.

پیرتاج  افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری، گاهی وزش باد، در اواخر وقت بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی به وضعیت هوای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در طول این مدت دمای هوای همدان در گرمترین ساعات به 15 درجه سانتی‌گراد رسیده و در سردترین ساعات نیز منفی یک درجه گزارش شده است.

پیرتاج ادامه داد: همچنین اسدآباد با حداکثر دمای 17 درجه به عنوان گرمترین نقطه استان و قهاوند با رسیدن به دمای منفی چهار درجه، سردترین شهرستان استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ د

کاهش درجه دما در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.