سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت سارق مرکبات در دام پلیس

ماموران انتظامی تنکابن هفت سارق مرکبات را در این شهرستان دستگیر کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف بیش از یک تن و ۴۳۰ کیلوگرم مرکبات سرقتی با دستگیری هفت سارق و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.

وی، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات مرکبات و کیوی در سطح شهرستان با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت محصولات، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: با انجام تحقیقات پلیس و بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد، سارقان با استفاده از تاریکی شب پس از ورود به داخل باغات، محصولات باغداران را سرقت و با قیمت بسیار ناچیز به فروش می‌رسانند.

سرهنگ شمس افزود: ماموران با شناسایی تعدادی از سارقان سابقه دار موفق شدند، متهمان به سرقت و محل نگهداری محصولات سرقتی را شناسایی کنند.

وی گفت: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هفت متهم به سرقت شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از محل فعالیت آنان یک تن و ۴۳۰ کیلوگرم انواع مرکبات سرقتی کیوی و پرتقال کشف شد.

وی افزود: دو دستگاه خودرو وانت و پراید که در راستای حمل و جابجایی محصولات سرقتی از آنان استفاده می‌شد، توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان در تنکابن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.