سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز تحقیقات عسل در استان‌های عسل‌خیز کشور

مرکز تحقیقات عسل در استان‌های عسل‌خیز کشور راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالرضا بیگناه رئیس انجمن ملی زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران صبح امروز افزود:  تمام تلاش ما بر این است که مرکز تحقیقات عسل در استان‌های عسل‌خیز کشور راه‌اندازی شود تا بتوانیم تولیدات داخلی کشورمان از جمله عسل را که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است به همگان معرفی کنیم.

وی افزود: برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در این زمینه و ارائه راهکارهای اساسی در این مراکز می‌تواند تا حد قابل توجهی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود که امیدواریم بتوانیم از این طریق به ایده‌آل خود دست یافته و به تمامی اهدافمان در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس انجمن ملی زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در حال حاضر به دنبال آن هستیم صدور گواهی استاندارد اجباری برای عسل است که با پیگیری‌های انجام یافته انتظار بر این است که بتوانیم این مهم را در آینده‌ای نزدیک محقق کنیم.

بیگناه بیان کرد: ارائه تسهیلات به زنبورداران و تولیدکنندگان با هدف حمایت مطلوب از این قشر نیز برای ما حائز اهمیت بسیار است که به همین منظور تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و از این پس نیز به همین منوال ادامه خواهد یافت تا بتوانیم در سطح کشور به جایگاه مطلوبی در تولید و عرضه محصول عسل دست یابیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 73 هزار نفر در عرصه زنبورداری در کشور فعالیت می‌کنند و طبق برآورد به دست آمده سالانه بیش از 77 هزار تن عسل در کشور تولید می‌شود که تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم میزان تولید عسل را در سطح کشور تا حد قابل توجهی افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/ع

تولید بیش از 77 هزار تن عسل در کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.