سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص توان موشکی ایران

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای نمایش مواضع خود در مورد مسائل داخلی و خارجی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان مجمع عمومی خود طی بیانیه‌ای مواضع خویش نسبت به مسائل و مشکلات مختلف داخلی و خارجی اعلام کرد.

در آغاز این بیانیه آمده است: حادثه زلزله خیز که در منطقه غربی کشور عزیزمان رخ داده و منجر به فوت مجروحیت تعداد کثیری از هموطنانمان گردیده موجب غم و اندوه اقشار مختلف این مرز و بوم شده است بدین ترتیب اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این مصیبت عظیم را به خانواده های عزیز و داغدار تسلیت عرض می نماید و از مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران تقاضا می نماید که به جای پرداختن به مناقشات غیر ضروری هموطنان حادثه دیده مان را فراهم اورند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: حال که با گذشت زمان بدعهدی آمریکا و استکبار بر تمامی مسئولین محترم ثابت گردیده و با توجه به بیانات اخیر ریاست جمهوری محترم مذاکره مجدد بر مسایل هسته ای تسلیحاتی و غیره با آمریکا دیوانگی و خسارت محض است.

در این بیانیه تاکید شد: جنبش دانشجویی توان و اقتدار موشکی ایران را تضمین کننده امنیت ثبات استتقلال پیشرفت این مرز و بوم دانسته و هرگونه اندیشه ای که موجب تضعیف این توانایی به حق ملت ایران گردد را خیانت به حقوق این ملت شریف می داند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان تصریح کرد: نا آرامی‌های سیاسی و نظامی اخیر در منطقه مهم غرب آسیا نشان از برنامه شوم نظام استکبار و برخی مزدوران مرتجع منطقه ای آن برای تضعیف حقوق حاکمیت ملی و حق تعیین سرنوشت کشورها در جهت تامین امنیت نقطه نامشروع رژیم صهیونیستی دارد.

در این بیانیه خاطرنشان شد: بدیهی است راه حل مشکلات مردم لبنان یمن بحرین عراق سوریه و دیگر کشورها به دست خودشان می باشد و اقداماتی از قبیل گروگان گیری مسئولین کشورها بمباران ملتی مظلوم راه به جایی نخواهد برد و جز رسوایی برای عمال ماجراجو و بی تجربه منطقه عایدی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

بیانیه پایانی جامعه اسلامی دانشجویان در مجمع عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.