سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های اداره محیط زیست معیشت روستائیان را تحت‌فشار قرار داده است

محدودیت‌هایی که اداره کل حفاظت محیط زیست به وجود آورده معیشت زندگی روستائیان را تحت‌فشار قرار داده است، ادامه این روند به ضرر و زیان روستائیان و مهاجرت آنان به مناطق شهری می‌انجامد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات روستائیان در حوزه محیط زیست از جمله محدودیت‌های معیشتی به وجود آمده با حضور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان بررسی شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی افزود: در سفری که با حضور سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان به روستاهای جهادآباد، مورچه‌خورت، حسن رباط، لوشاب، سُه، کله رود و لایبید برگزار شد، روستائیان مسائل و مشکلات خود را در حوزه محیط زیست بیان کردند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این سفر یک‌روزه، روستائیان تمدید فعالیت معادن سنگ ساختمانی، ورود حیوانات وحشی به مزارع و باغات کشاورزی، مساعدت در خصوص صدور سند و برق دارشدن چاه‌های کشاورزی و سنددار شدن منازل مسکونی در حوزه محیط زیست را خواستار شدند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: محدودیت‌هایی که اداره کل حفاظت محیط زیست به وجود آورده معیشت زندگی روستائیان را تحت‌فشار قرار داده است، ادامه این روند به ضرر و زیان روستائیان و مهاجرت آنان به مناطق شهری می‌انجامد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.