سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق:

۱۲۰میلیون ریال تسهیلات جهت تعمیر واحدهای مسکونی روستای شادکام اخصاص یافت

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت:براثر سیل اخیر نزدیک به ۶۰تا ۷۰درصد خسارت به باغات و منازل روستای شادکام وارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت:ضمن شناسایی واحد های آسیب دیده نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب بحث تعمیر مسکن روستای شادکام بافق و خسارتی که به خودروها و منازل شخصی وارد شده اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت.

 در حاشیه نخستین نشست کمیسیون عمران بخش مرکزی این شهرستان از تخصیص تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۵میلیارد ریال جهت تعمیر مسکن روستا و خسارت وارده به خودرو ها و منازل شخصی خبر داد و گفت:در این راستا مبلغ ۱۲۰میلیون ریال تسهیلات جهت تعمیر واحدهای مسکونی و مبلغ ۵۰میلیون ریال جهت خسارت های وارده به خودرو ها به تعداد ۶۰فقره پرداخت شد.

علیرضا طالعی افزود:این اقدام با همکاری مدیریت بحران استان و فرمانداری بافق ضمن شناسایی واحدهای آسیب دیده انجام شده است.

رئیس جهاد کشاورزی بافق نیز در این نشست از تخصیص اعتبار جهت ایزولاسیون انهار این روستا خبر داد و گفت:مبلغ ۳۰۰میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی جهت بهسازی جوی های آب این روستا اختصاص یافت.

حمید عسکری افزود:۱۵درصد با همکاری مردم روستا انجام می شود که نزدیک به ۴۲۰میلیون ریال اعتبار جهت بهسازی جوی ها باید انجام شود.

طالعی دهیار روستای شادکام همچنین به میزان خسارت وارد شده به این روستا اشاره کرد و بیان داشت:بر اساس برآورد انجام شده ازسوی کارشناس مربوطه نزدیک به ۶۰تا ۷۰درصد خسارت به باغات و منازل وارد شده است.

انتهای پیام/ ی

اختصاص تسهیلات جهت سیل اخیر روستای شادکام

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.